7 lette veje til Mindfulness (e-bog)
Tilføj til ønskeliste Gratis uddrag
  • Tilføj til bibliotek
  • Læs gratis uddrag
  • Embed-kode
Bjarne Nybo (forfatter)

7 lette veje til Mindfulness e-bog

DKK 133
(0)
Denne titel bestående af en ebog og lydfiler, er til dig, der ønsker en let tilgængelig indgang til begrebet mindfulness. Den smukt illustrerede bog og de tilhørende lydfiler giver dig ikke blot en beskrivelse af, hvad mindfulness er for en størrelse, den indeholder også 7 guidede øvelser og vejledninger, som du kan downloade og bruge her og nu. I bogens 7 kapitler lærer du trin for trin, hvad mindfulness er og hvordan mindfulness praktiseres og let integreres i en travl hverdag: 1) Lær hvord...
DKK 133
Undertitel Øvelser og vejledninger til øget afspænding, energi og væren i nuet
Forfattere Bjarne Nybo (forfatter)
Forlag Bjarne Nybo
Udgivet 1 januar 2015
Længde 131 sider
Genrer Medicin, Psykologi og Pædagogik, Familie og Sundhed, Sundhed, Livsstil og Fritid, Faglitteratur
Sprog Danish
Format epub
Beskyttelse Vandmærket
ISBN 9788799438570
Denne titel bestående af en ebog og lydfiler, er til dig, der ønsker en let tilgængelig indgang til begrebet mindfulness. Den smukt illustrerede bog og de tilhørende lydfiler giver dig ikke blot en beskrivelse af, hvad mindfulness er for en størrelse, den indeholder også 7 guidede øvelser og vejledninger, som du kan downloade og bruge her og nu. I bogens 7 kapitler lærer du trin for trin, hvad mindfulness er og hvordan mindfulness praktiseres og let integreres i en travl hverdag: 1) Lær hvordan du tøjler din stress, så den ikke styrer dig. 2) Træn din evne til nærvær i alle situationer, både på jobbet og privat. 3) Find dine energireserver, så du ikke kører træt. 4) Styrk din mentale trivsel og genfind balancen. 5) Forstå hvorfor mindfulness anbefales af læger og eksperter. 6) Lær at praktisere mono-tasking i stedet for multi-tasking. 7) Lær hvordan du bruger mindfulness i pressede situationer. CITAT: "Bjarne Nybos bog og øvelser har givet mig nøglen til et frirum inde i mig selv. I det frirum er der ro - jeg ER bare og skal ikke NÅ noget. Jeg føler mig opladet og i balance efter en øvelse" - Gudrun Zachariasen - læge