Mindfulness og meditation - en regelm
Tilføj til ønskeliste
Mette Kold (forfatter)

Mindfulness og meditation - en regelmæssig praksis (Mindfulness og meditation #2) e-bog

DKK 52
(0)
Har du adskillige gange lovet dig selv, at NU vil du i gang med at komme i bedre følelsesmæssig balance? - Og ét af redskaberne hertil skal være et mindfulnesskursus eller –forløb. Dette arbejdshæfte er et 28 dages forløb, som kan være lige præcis dét, der skal til. På 28 dage får du i alt 20 guidede mindfulness-øvelser og –meditationer, enten ved at gennemgå dette hæfte én dag ad gangen og streame guidningerne på: http://time2be.dk/mindfulness-meditation/just-do-it-praksisser-og-redskaber/...
DKK 52
Forfattere Mette Kold (forfatter)
Forlag Time2be
Udgivet 1 maj 2016
Længde 84 sider
Genrer Familie og Sundhed, Sundhed, Livsstil og Fritid
Serie Mindfulness og meditation
Nummer i serie 2
Sprog Danish
Format pdf
Beskyttelse Vandmærket
ISBN 9788793479159
Har du adskillige gange lovet dig selv, at NU vil du i gang med at komme i bedre følelsesmæssig balance? - Og ét af redskaberne hertil skal være et mindfulnesskursus eller –forløb. Dette arbejdshæfte er et 28 dages forløb, som kan være lige præcis dét, der skal til. På 28 dage får du i alt 20 guidede mindfulness-øvelser og –meditationer, enten ved at gennemgå dette hæfte én dag ad gangen og streame guidningerne på: http://time2be.dk/mindfulness-meditation/just-do-it-praksisser-og-redskaber/20-guidede-ovelser-og-meditationer og/eller melde dig til online på: http://time2be.dk/online-udviklingsforlob/mindfulness-og-meditation-en- regelmæssig-praksis Øvelserne, der er så forskellig længde som 2 1/2 min. til 26 min., bringer dig omkring forskellige indgange til mindfulness og meditation. Der er kropslige -, stillesiddende -, i bevægelse – og åndedrætspraksisser. Der er øvelser til at bringe tankerne i ro, bliver mere fokuseret og koncentreret, til at forvalte udfordrende følelser, til at komme i kontakt med hjertets kvaliteter og til at forbedre relationerne. Hver gang der skiftes indgang / tema, får du en pausedag fra øvelserne - men til gengæld en grundig introduktion til de kommende dages øvelser. Du får 28 skønne dage, hvor du guides til bedre balance og flow, både kropsligt og mentalt. Du oplever sikkert også, at en mindfulnesspraksis kan implementeres i dagligdagen, uden at stjæle tid fra alt det andet væsentlige; tværtimod beriger og fordyber praksissen det liv, du allerede har.